TULE MUKAAN KOTISEUTUTYÖHÖN

Kotiseututunne tulee juurista ja siitä, että saa olla osa yhteisöä.

Kotiseutuhenki ja paikallisen perinteen vaaliminen on meille tärkeää. Kotiseutu on täynnä edellisten sukupolvien osaamista, työtä ja taloudellisia panostuksia. Aineettoman ja aineellisen perinnön säilyttäminen monipuolisena tuleville polville tarjoaa kasvualustan hyvinvoinnille ja luovuudelle.

Toimiva, nykyaikainen kotiseututyö ottaa huomioon kaikki kotiseudun asukkaat. Se on tapa, jolla voidaan rakentaa kaikille asukkaille turvallinen ja kotoisa asuinympäristö. Tämän päivän elämänmeno tuottaa uutta perintöä tuleville sukupolville säilytettäväksi. On hyvä huomata arvokas myös tässä ajassa.

Lähde sinäkin mukaan toimintaan ja anna tukesi oman kotiseutusi hyväksi.

Kotiseutuliike nojaa ajatukseen, että jokainen voi vaalia, tutkia ja tallentaa perinnettä sekä edistää asuinympäristön viihtyisyyttä ja hyvää tulevaisuutta. Eikä työ ole koskaan valmis.

Kuinka voin liittyä Haapajärvi-Seuran jäseneksi?

Jos haluat olla mukana kotiseututyössä ja liittyä jäseneksi, ole hyvä ja ota yhteyttä seuran sihteeriin Kimmo Niskaseen sähköpostitse tai puhelimitse p. 0400 299 412.

Paljonko jäsenyys maksaa?

Jäsenyyksiä on kolmenlaisia: Vuosijäsen (15€), ainaisjäsen (50€) tai tukijäsen (maksa haluamasi summa).

Miten maksan jäsenyyteni?

Voit maksaa jäsenyytesi helposti oman verkkopankkisi kautta. Ole yhteydessä Marketta Kotiniemeen
(p. 0400 885 079 tai sähköpostitse), ja hän kertoo tarkemmat ohjeet.